Sednica Komisije za žalbe Saveta za štampu biće održana u četvrtak, 31. januara 2019. godine, u 18 sati u prostorijama Saveta za štampu.Komisija će između ostalih razmatrati i žalbu Salahudina Fetića, bliskog saradnika Muamera Zukorlića.Žalbu Fetića prenosimo u celosti kako je i napisana.Poštovani,Dnevni list DANAS, inače meni drag i omiljen, 10. januara 2019. u svom štampanom izdanju objavio je tekst pod naslovom „Krivična protiv Zukorlića“ autorice kolegice Slađane Novosel.U tom tekstu, namjerno ili nenamjerno, Sandžak TV čiji sam zakonski zastupnik, indirektno je predstavljena u jako negativanom kontekstu, kao TV koja služi samo jednoj politici, neobjektivnom i pristrasnom, te medijem koji ne zastupa javni interes već interes jedne političke partije i td. Mi se zapravo snažno borimo protiv takvih medija, kojih je na žalost sve više.Pasus 2: Nedavno je lider SPP i narodni poslanik Muamer Zukorlić, na svojoj Sandžak Televiziji…Pored toga, što je autor teksta, na žalost, tendenciozno, iz njoj poznatih razloga, STV željela u gore navedenom kontekstu, ona, kao i Dnevni list Danas su prekršili Kodeks novinara Srbije član 1: Istinitost izvještavanja, jer je netačna informacija da je Sandžak TV u vlasništvu Muamera Zukorlića, što se vidi ovde gdje je jedini vlasnik Ferid Bulić, i jedini zakonski zastupnik, moja malenkost, Salahudin Fetić.Radi istine, tačno je da je Muamer Zukorlić kao rektor Internacionalnog univerziteta, utemeljitelj i osnivač tada TV Universa kao dio Fakulteta za žurnalistiku, koja kasnije mijenja ime u TV Sandžak, zbog čega smo ponosni i na čemu smo mu zahvalni. Ali akademik Zukorlić nije niti vlasnik niti ima uređivačke ingerencije niti uticaje, kako bi se objavilo ovakvo nešto.Radi istine, također, da stvar bude još gora, novinar se jako dobro čuva kada govori o Radio televiziji Novi Pazar, koja je do skoro i de jure, ali i de fakto u vlasništvu čelnika lokalne samouprave u Novom Pazaru (do polovine 2018 gradonačelnik Biševac je bio vlasnik RTVNP). Kada se govori o vezi bivšeg gradonačelnika Mahmutovića sa ovom televizijom koristi se termin „TV bliska vladajućoj opciji“, iako ista dobija sada već četvrtu godinu 90% sredstava Grada opredijeljenih medijima, tačnije oko 40.000 eura mjesečno.Zbog objavljene neistine, čime je našem ugledu nanešena šteta, očekujem osudu Savjeta za štampu i izvinjenje Dnevnog lista Danas zbog ovakvog postupanja.Na žalbu Salahudina Fetića, koji očigledno radi po direktnom ili indirektnom uticaju Zukorlića, odgovorio je Dragoljub Draža Petrović, urednik lista “Danas”.Odgovor Petrovića takođe prenosimo u celosti.Poštovani članovi Saveta za štampu,Pažljivo smo analizirali žalbu Salahudina Fetića zbog teksta „Krivična protiv Zukorlića“ naše dopisnice iz Novog Pazara Slađane Novosel i smatramo da nismo prekršili Kodeks novinara Srbije.U tekstu smo verno preneli Zukorlićeve oštre kritike (pominje se i fašizam) na račun stanja u lokalnom zdravstvu i rada Opšte bolnice u Novom Pazaru. U istom tekstu smo objavili i odgovor direktora Opšte bolnice dr Meha Mahmutovića i najavu da će podneti tužbu protiv Zukorlića. Izjave su dali dvema lokalnim televizijama, a podnosiocu žalbe Fetiću, u celom tekstu, smeta izgleda samo jedna reč „SVOJOJ“, koja se odnosi na TV Sandžak. Početak drugog pasusa teksta „Nedavno je lider Stranke pravde i pomirenja (SPP) i narodni poslanik Muamer Zukorlić, na svojoj TV Sandžak, govorio o stanju u novopazarskom zdravstvu“. Dok smo za RTV Novi Pazar, za koju je govorio dr Mahmutović napisali samo „TV bliska vladajućoj opciji“.Kako smo u tekstu pomenuli još jednu najavu tužbe protiv Zukorlića, koleginica Novosel je zabeležila i njegov komentar. Smatramo da smo, navođenjem obe strane i ponovnim zvanjem Zukorlića za dodatnu reakciju, objektivno i profesionalno izvestili javnost i objavili korektan tekst. TV Sandžak nismo pominjalu u „negativnom kontekstu“, „kao TV koja služi samo jednoj politici, neobjektivnom i pristrasnom“, kako pominje Fetić, niti smo se bavili vlasničkom strukturom.Čini nam se da između Zukorlića i TV Sandžak, ipak, postoje više nego snažne veze i da je on indirektan vlasnik. Na sajtu Sandžak televizije, u rubrici „O nama“, tako, piše: „Idejni osnivač Sandžak Televizije, ovakve kakvom je danas, jeste muftija Muamer Zukorlić, tadašnji rektor Internacionalnog univerziteta, aktuelni predsjednik,koji je u svojim vizijama za razvoj Sandžaka imao i ovaj projekat – projekat slobodne i objektivne televizije, koja će biti u službi svojim građanima, idealima pravde i istine. Sandžak Televizija od 1.jula 2014.godine članica je objedinjenog Media centra u čijem sastavu su pored nje radio Ref ref, list Glas islama, novine Revija Sandžak i agencijski portal Sandžakpress. Aktuelni direktor je Salahudin Fetić, koji je na ovoj poziciji od 1.jula 2014 godine i koji je ujedno glavni i odgovorni urednik Glasa islama…“.Objedinjeni Media centar je vlasništvo Medžlisa (odbora) Islamske zajednice (IZ) u Novom Sadu. Iako, po zakonu svi odbori moraju da imaju isti matični broj, u ovom slučaju nije tako. Šest mdžlisa u Sandžaku (Novi Pazar,Tutin,Sjenica,Nova Varoš,Priboj i Prijepolje) imaju isti matični broj 17712969, dok onaj u Novom Sadu, u čijem sastavu su, pored Media centra, još i Predškolska ustanova „Reuda“ (radi samo u sandžačkim gradovima), Agencija za sertifikovanje halal proizvoda, Centar za humanitarni rad „Hajrat“ i Fakultet za islamske studije, čija sedišta su u Novom Pazaru, imaju matični broj 17712942. No,ovo su podaci za organe sa drugim nadležnostima, a u ovom slučaju samo mala ilustracija ko na svojoj televiziji govori.S poštovanjem,Dragoljub PetrovićIndeksonline